बारिश से मुतास्सिर घरों की मरम्मत के लिए लगेंगे 54 करोड़ डालर

शव्वाल -1445 हिजरी

हदीस-ए-नबवी ﷺ 

'' लोगों में सबसे बुरा आदमी वह है जिसकी बदकलामी की वजह से लोग उसका साथ छोड़ दें। ''
- बुखारी शरीफ

---------------------------------------

बारिश से मुतास्सिर घरों की मरम्मत के लिए लगेंगे 54 करोड़ डालर

✅ दुबई : आईएनएस, इंडिया 

मुत्तहदा अरब अमीरात ने गुजिशता हफ़्ते हुई शदीद बारिश से मुतास्सिर होने वाले मकानात की मरम्मत के लिए 54 करोड़ 40 लाख डालर का ऐलान किया है। फ़्रांसीसी न्यूज़ एजेंसी के मुताबिक़ वज़ीर-ए-आज़म शेख़ मुहम्मद बिन राशिद अलमकतोम ने काबीना के इजलास के बाद कहा कि ह्यहमने शदीद बारिशों से बहुत सबक़ सीखा।ह्य उन्होंने बताया कि शहरियों के घरों को पहुंचने वाले नुक़्सान से निमटने के लिए दो अरब दिरहम की मंज़ूरी दी है। 

👉 पानी में डूबा दुबई एयरपोर्ट का रन-वे, आधा सैकड़ा उड़ाने मंसूख, बुर्ज खलीफा के आसपास भरा पानी, वर्क फ्रॉम होम का ऐलान
👉 अमीरात और सल्तनत-ए-अम्मान के बाद सैलाब ने यमन में मचाई तबाही] पाकिस्तानी क्रिकेटर्ज़ फंसे
👉 दुबई एयरपोर्ट पर 60 घंटे फंसे पाकिस्तानी साबिक़ क्रिकेटर्ज़ पर क्या बीती, अमरीका पहुंचने पर हुआ दिलचस्प इन्किशाफ
👉 जहां हुकूमत को खेतों में छिड़काव के लिए करानी पड़ी थी मस्नूई बारिश वहां पानी ने बरपाया कहर

    बुध को किया जाने वाला ये ऐलान अमीरात में होने वाली शदीद बारिशों के एक हफ़्ते के बाद आया है, जब सड़कें नदियों में बदल गईं और दुबई एयरपोर्ट को ऑप्रेशन रोकना पड़ा। अमीराती वज़ीर-ए-आज़म ने कहा कि एक वज़ारती कमेटी को तफ़वीज़ किया गया था कि वो इस काम की पैरवी करे और बाक़ी वफ़ाक़ी और मुक़ामी हुक्काम के तआवुन से मुआवज़ा अदा करे। शेख़ मुहम्मद बिन राशिद ने सोशल मीडिया पर एक पोस्ट में कहा कि काबीना के वुज़रा (मंत्रियों) ने इन्फ्रांस्ट्रक्चर को पहुंचने वाले नुक़्सान का अंदाज़ा लगाने और हल तजवीज़ करने के लिए एक दूसरी कमेटी भी तशकील दी है। 
    सूरत-ए-हाल अपनी संगीनी में बेमिसाल थी लेकिन हम एक ऐसा मुल्क़ हैं, जो हर तजुर्बे से सीखता है। तूफ़ान बुध को थम गया था लेकिन दुबई को कई दिनों तक पानी से भरी सड़कों और सैलाबज़दा घरों के साथ शदीद मुश्किलात का सामना करना पड़ा। इस दौरान दुबई को 21 सौ से ज़ाइद परवाज़ें मंसूख़ करनी पड़ी और 115 का रुख मोड़ना पड़ा। दुबई मंगल तक पूरी सलाहीयत पर वापिस नहीं आ पाया है। 

बारिश में 70 फ़ीसद का इज़ाफ़ा

रियाद : सऊदी अरब के नेशनल मेटोरोलोजीकल सेंटर के एग्जीक्यूटिव नायब सदर जमान अलकहतानी ने कहा है कि पिछले साल सऊदी अरब में हुई बारिश में गुजिशता 30 सालों के मुक़ाबले में 70 फ़ीसद का इज़ाफ़ा हुआ है। उन्होंने कहा कि बारिशों की मिक़दार में इज़ाफे़ ने ममलकत में सब्ज इलाक़ों को वुसअत दी और सऊदी अरब में गर्दो ग़ुबार और सैंडी तूफ़ानों के रुजहान को कम करने में मदद फ़राहम की है। 
    उनका कहना था कि क़ौमी मर्कज़ के ज़रीया की जाने वाली तहक़ीक़ और मुताले से ज़ाहिर होता है कि सऊदी अरब खासतौर पर वसती, मग़रिबी और मशरिक़ी इलाक़ों में बारिश में इज़ाफ़ा हुआ है। इसके अलावा क़ौमी मौसमियाती मर्कज़, आब-ओ-अआ के उमूर के साईंसी तहक़ीक़ी मुताले के ज़रीये ये नतीजा अख़ज़ किया कि कुछ सऊदी इलाक़ों में बारिश की शरह और मिक़दार में नुमायां इज़ाफ़ा हुआ है। जबकि दूसरे खित्तों में इसमें कमी वाके हुई है। बहीरा अह्मर के साहिल के साथ मग़रिबी सऊदी अरब पर तेज़-रफ़्तार बारिश में इज़ाफे़ के अलावा ख़लीज-ए-फारिस और जुनूब मग़रिबी इलाक़ों के साहिल के साथ साथ मशरिक़ी इलाक़ों में भी बारिश की मिक़दार में इज़ाफ़ा हुआ है। 
    दूसरी तरफ़ महिकमा मोसियात ने वज़ाहत की कि ममलकत के बेशतर हिस्सों में आने वाले अर्से में बारिश में इज़ाफ़ा मुतवक़्क़े है जबकि मदीना मुनव्वरा, अलकसीम, रियाद, मशरिक़ी खित्ते, मक्का मुकर्रमा जैसे खित्तों में 2040 तक बारिश में मज़ीद इज़ाफ़ा मुतवक़्क़े है।

चीन में भी मूसलाधार बारिश ने बरपाया कहर, सैलाब में कई अफराद जख्मी

बीजिंग : चीन के जुनूबी (दक्षिण) इलाक़ों में तेज़ हवाओं के साथ मूसलाधार बारिश की वजह से सैलाब की सूरत-ए-हाल पैदा हो गई है। मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में तेज़ हवाओं से घरों की छतें उड़ गईं, दरख़्त गिर गए, ट्रैफ़िक और ट्रेनों का निज़ाम दरहम-बरहम हो गया जबकि मुख़्तलिफ़ हादिसात में कई अफ़राद ज़ख़मी हो गए। 
    मुसलसल बारिशों से सूबे गोवाइंग डोंग के कई इलाक़ों में सैलाब की सूरत-ए-हाल पैदा हो गई है। सड़कों, रिहायशी इलाक़ों और खेतों में कई फुट पानी जमा हो गया। चीनी मीडीया के मुताबिक़ शदीद बारिशों के बाद 10 लाख से ज़ाइद अफ़राद बिजली से महरूम हो गए और सैंकड़ों स्कूल बंद कर दिए गए। इस दौरान पानी में 80 हज़ार से ज़ाइद अफ़राद फंस गए। हालांकि बाद में उन्हें निकाल लिया गया। मीडीया रिपोर्ट के मुताबिक़ मूसलाधार बारिशों के बाद डैमों और दरियाओं में पानी का सतह बढ़ने से भी सेलाब का ख़तरा पैदा हो गया है, सेलाब से लाखों अफ़राद के बे-घर होने के ख़दशे पर हुक्काम ने एमरजेंसी एडवाइज़री जारी की है। 
    जियांग झ सूबे में भी शदीद ख़राब मौसम का औरैंज अलर्ट जारी कर दिया गया, गोवाइंग झ रीजन में मुसलसल बारिशों के बाद अब तक लैंड सलाईडिंग के 65 वाक़ियात रिपोर्ट हो चुके हैं। चीन के जुनूबी इलाक़ों गोवाइंग झ, गोवाइंग डोंग, जियांग झ में जुमे से जारी बारिशें 22 अप्रैल तक जारी रहने की पेशगोई की गई है।

👇👇👇

 For the latest updates of islam 

Please क्लिक to join our whatsapp group & Whatsappchannel


एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ