शुमाली इसराईल में जब अचानक बजने लगे सायरन : इसराईली फ़ौज

शव्वाल -1445 हिजरी

हदीस-ए-नबवी ﷺ 

'' लोगों में सबसे बुरा आदमी वह है जिसकी बदकलामी की वजह से लोग उसका साथ छोड़ दें। ''
- बुखारी शरीफ

--------------------------------------

When sirens suddenly started ringing in Israel: Israeli Army

✅ मक़बूज़ा बैतुल-मुक़द्दस : आईएनएस, इंडिया 

लेबनान-इसराईल की सरहद पर कशीदगी बढ़ने के बाद इसराईली फ़ौज ने मंगल को एक बयान में ऐलान किया कि शुमाली (उततरी) इसराईल के इलाक़े मेटोला में अचानक सायरन बजने लगे। फ़ौज की तरफ़ से टेलीगराम पर शाइआ होने वाले बयान में मज़ीद तफ़सीलात फ़राहम नहीं की गईं। गुजिश्ता दिनों देर रात हिज़्बुल्लाह ने जुनूबी लेबनान पर इसराईली हमलों में अपने एक रुकन की हलाकत का ऐलान किया। 
    काबिल-ए-ज़िक्र है कि गुजिशता अक्तूबर की सात तारीख़ को इसराईल और हम्मास के दरमयान ग़ज़ा की पट्टी में जंग शुरू होने के बाद से, लेबनान इसराईल सरहद पर हिज़्बुल्लाह और इसराईली फ़ौज के दरमयान तक़रीबन रोज़ाना की बुनियाद पर बमबारी का तबादला होता रहा है। इन लड़ाईयों में लेबनान में कम अज़ कम 376 अफ़राद हलाक हुए जिनमें हिज़्बुल्लाह के 250 अरकान और कम अज़ कम 70 शहरी शामिल हैं। इसराईली फ़रीक़ ने अपनी तरफ़ से 10 फ़ौजीयों और आठ शहरीयों की हलाकतों का एतराफ़ किया है।

उठो और ईरान का मुक़ाबला करो, इसराईली सदर का यूरोप को पैग़ाम

हाल ही में ईरान और इसराईल के दरमियान महाज़ आराई के बाद आलमी सतह पर दोनों ममालिक से जंग से गुरेज़ करने और खित्ते को कशीदगी में धकेलने से बचाने के लिए तहम्मुल का मुज़ाहरा करने पर-ज़ोर दिया गया था ताहम दोनों ममालिक के दरमयान प्रोपेगंडे की जंग उरूज पर है। 
    इसराईली सदर इसहाक़ हरज़ूग ने एक इंटरव्यू में कहा कि योरपी रहनुमा मशरिक़ वुसता (मध्य पूर्व) और इससे बाहर ईरान की तरफ़ से लाहक़ ख़तरे को 'समझ नहीं रहे हैं। उन्होंने एक इंटरव्यू में मज़ीद कहा कि ईरानी हुकूमत रूस को यूक्रेन के ख़िलाफ़ अपनी जंग में इस्तिमाल करने के लिए हज़ारों ड्रोन फ़राहम कर रही है। साथ ही तेहरान अपने जौहरी हथियारों के प्रोग्राम को आगे बढ़ा रहा है। ईरान एक बदमाश रियासत बन चुकी है। उन्होंने कहा कि यूरोप को फ़ौरी तौर पर बेदार होना चाहिए और उन्हें ईरान का मुक़ाबला करने के लिए बेदार होना चाहिए। 
    इसराईल को ग़ज़ा पर अपने हमले के पैमाने पर अपने इत्तिहादियों की तन्क़ीद का सामना है जिसने रफा पर एक और हमले की तैयारीयों के दौरान पट्टी का बेशतर हिस्सा तबाह कर दिया है। इस तन्क़ीद को नजरअंदाज़ करते हुए उन्होंने ज़ोर देकर कहा कि तेहरान असल दुश्मन है। उन्होंने कहा कि अगर आप बेदार नहीं हुए और ज़्यादा से ज़्यादा मज़बूत नहीं बनेंगे और नेटो में इत्तिहाद के साथ इसका मुक़ाबला नहीं करेंगे तो यूरोप मुस्तक़बिल में इसकी क़ीमत चुका सकता है। उन्होंने अमरीकी सैनेट के अक्सरीयती रहनुमा के इसराईल से नए इंतिख़ाबात कराने के मुतालिबे को भी मुस्तर्द कर दिया। उन्होंने कहा कि मैं तजवीज़ करता हूँ कि अमरीकी सियासी रहनुमा इसराईली सियासत में मुदाख़िलत ना करें बल्कि ये मुआमला इसराईली अवाम और सियासी इदारे पर छोड़ दें कि वो अपने फ़ैसले ख़ुद करें। 
    उन्होंने ज़ोर दिया कि वो अमरीकी सदर जो बाईडन को इसराईल का अज़ीम दोस्त समझते हैं। हालाँकि उनकी जानिब से ग़ज़ा की पट्टी में जंग बंदी के मुतालिबे, रफा पर मन्सूबा बंद हमले की मुख़ालिफ़त सिनेटर के इसराईल में कब्ल अज़ वक़्त इंतिख़ाबात के मुतालिबे की हिमायत की थी।

सात अक्तूबर का हमला रोकने में नाकामी पर इसराईली इंटेलीजेंस चीफ़ ने दिया इस्तिफा 

इसराईल फ़ौज के इंटेलीजेंस कोर के सरबराह ने सात अक्तूबर के हमले के बारे में बरवक़्त मालूम ना होने पर अपने ओहदे से इस्तीफ़ा दे दिया है। सात अक्तूबर के हम्मास के हमले ने इसराईल की फ़ौज और इस की दिफ़ाई सलाहीयत के बारे में क़ायम ताअस्सुर को बुरी तरह नुक़्सान पहुंचाया है। ग़ज़ा की पट्टी से किए गए इन हमलों में इसराईल के मुताबिक़ एक हज़ार 200 से ज़ाइद अफ़राद मारे गए जिनमें से ज़्यादातर आम शहरी थे। हमले में हम्मास के अस्करीयत पसंदों ने इसराईल से अढ़ाई सौ से ज़्यादा अफ़राद को यरग़माल बनाया और साथ ले गए। सात अक्तूबर की इस कार्रवाई के बाद इसराईल ने ग़ज़ा की पट्टी पर बमबारी का सिलसिला शुरू किया जो छः माह से जारी है। इसराईली फ़ौज के इंटेलीजेंस चीफ़ ने हम्मास के हमले के फ़ौरी बाद कहा था कि वो इसे ना रोक पाने की ज़िम्मेदारी उठाते हैं। इसराईली फ़ौज के बयान के मुताबिक़ मिल्ट्री चीफ़ आफ़ स्टाफ़ ने इस्तीफ़ा मंज़ूर कर लिया है। इस्तीफ़े के बाद तवक़्क़ो की जा रही है कि दीगर कई अहम ओहदेदार भी मुस्तफ़ी हो सकते हैं जिन पर इल्ज़ाम है कि वो मुल्की सिक्योरिटी और हम्मास के हमले को पेशगी रोकने में नाकाम रहे।


एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ