ग़ज़ा में तीन करोड़ 70 लाख टन मलबा, सफ़ाई में लगेंगे बरसों : अक़वाम-ए-मुत्तहिदा

शव्वाल -1445 हिजरी

हदीस-ए-नबवी ﷺ

'' बाप की खुशनूदी में अल्लाह की रजा और बाप की नाराजगी में अल्लाह का गजब है। '' 

- मिश्कवात (जिल्द 2, सफा 419)

------------------------------------------------

ग़ज़ा में तीन करोड़ 70 लाख टन मलबा, सफ़ाई में लगेंगे बरसों : अक़वाम-ए-मुत्तहिदा

✅ जिनेवा : आईएनएस, इंडिया 

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के आला ओहदेदार ने कहा है कि इसराईली हमलों के नतीजे में ग़ज़ा में तीन करोड़ 70 लाख टन का मलबा जमा हो गया है जिसकी सफ़ाई में कई साल लग सकते हैं। 
    न्यूज एजेंसी के मुताबिक़ अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के इदारे के आला ओहदेदार लोड हैमर ने कहा कि मलबे में गोला, बारूद समेत असलह भी दबा हुआ है जिससे सफ़ाई का अमल मज़ीद पेचीदा हो जाएगा। उन्होंने कहा कि इस बात का अंदाज़ा लगाना नामुमकिन है कि मलबे तले कितनी मिक़दार में ऐसा धमाका ख़ेज़ मवाद मौजूद है, जो फटा नहीं है। उन्होंने कहा 'हमने अंदाज़ा लगाया है कि तीन करोड़ 70 लाख टन मलबा मौजूद है यानी फ़ी मुरब्बा किलो मीटर पर कम अज़ कम 300 किलोग्राम मलबा पड़ा है। उन्होंने कहा कि अगर उसकी मजमूई मिक़दार (सामुहिक मात्रा) एक सौ ट्रकों के बराबर हो तो उसकी सफ़ाई में तक़रीबन 14 बरस लगेंगे। 

ग़ज़ा में तीन करोड़ 70 लाख टन मलबा, सफ़ाई में लगेंगे बरसों : अक़वाम-ए-मुत्तहिदा

    हैमर का कहना था कि ग़ज़ा पर बरसाया गया कम अज़ कम दस फ़ीसद गोला बारूद फट नहीं सका है। दूसरी जानिब बैन-उल-अक़वामी इमदादी ग्रुप नार्वे काउंसिल बराए मुहाजिरीन (एनआरसी) के सेक्रेटरी जनरल ने ख़बरदार किया है कि रफा पर इसराईली हमला ना सिर्फ ग़ज़ा बल्कि मशरिक़ वुसता के शहरियों के लिए भी तबाहकुन होगा। सेक्रेटरी जनरल जान एजलेंड ने कहा कि रफा में 13 लाख फ़लस्तीनी पनाह लिए हुए हैं, जिनमें एनआरसी का अमला भी शामिल है। उन्होंने कहा कि रफा के पनाह गज़ीन इसराईल की जानिब से मुम्किना हमले के ख़ौफ़ में रह रहे हैं, जिसको बयान भी नहीं किया जा सकता। 
    उन्होंने वज़ीर-ए-आज़म नेतन्याहू पर ज़ोर दिया कि रफा में ऑप्रेशन ना करें, ये सिर्फ़ फ़लस्तीनीयों के लिए ही नहीं बल्कि इसराईल के लिए भी तबाहकुन होगा। 

ईरान से बढ़ती कशीदगी के बीच इसराईल ने अमरीका से हथियार मांगे

👉 जंग के 200 रोज़ मुकम्मल : इसराईली फ़ौज ने ग़ज़ा पर 75 हज़ार टन बारूद बरसा दिए
👉 जंग के छः माह मुकम्मल : गाजा मलबे के ढेर में तबदील, हम्मास के हमले का नतीजा सिफ़र
👉 बच्चों के रोने की रिकार्डिंग इस्तिमाल कर फ़लस्तीनीयों को निशाना रहा इसराईल
👉 आटे का थैला मिलने के इंतेजार में खड़े फ़लस्तीनीयों पर इसराईली टैंकों से हमला, 19 शहीद

मक़बूज़ा बैतुल-मुक़द्दस : इसराईल ने अमरीका से टैंक, गोला बारूद और टेक्टीकल गाड़ियों समेत मज़ीद हथियारों का मुतालिबा किया है। सूरत-ए-हाल से वाक़िफ़ तीन अफ़राद ने ब्लूमबर्ग को बताया कि नेतन्याहू की हुकूमत ग़ज़ा में जंग और ईरान के साथ बढ़ती कशीदगी के तनाज़ुर में अपने हथियारों के ज़ख़ीरे को बढ़ाना चाहती है। 
    ज़राइआ ने बताया कि दरख़ास्त अभी जमा कराई गई है। अमरीकी इंतिज़ामीया ने अब तक उसकी बाक़ायदा जांच शुरू नहीं की है। वाल स्ट्रीट जर्नल ने पहले इत्तिला दी थी कि इंतिज़ामीया 120 मिलीमीटर टैंक के गोले, गाड़ियां और मार्टर गोले ख़रीदने के लिए एक बिलीयन डालर की दरख़ास्त पर ग़ौर कर रही है। अमरीकी इंतिज़ामीया महसूस करती है कि वो एक हस्सास पोज़ीशन में है। सदर जो बाईडन ने कहा था कि हम्मास की तरफ़ से 7 अक्तूबर को किए गए हमले के बाद इसराईल के दिफ़ा के लिए अमरीकी हिमायत जारी रहेगी। ग़ज़ा में इसराईली जवाबी कार्रवाई को कम करने में नाकामी पर उन्हें तन्क़ीद का निशाना बनाया गया है। 
    इसराईल ने अपनी जारिहाना कार्यवाईयों में 34 हज़ार से ज़्यादा फ़लस्तीनीयों को शहीद कर दिया है। इसराईल की हालिया दरख़ास्त ईरान के साथ बढ़ती कशीदगी और ग़ज़ा में जारी तनाज़े के दरमयान सामने आई है।

👇👇👇

 For the latest updates of islam 

Please क्लिक to join our whatsapp group & Whatsappchannel


एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ