जददा के तारीख़ी इलाक़े की 56 पुरानी इमारतों की इस्लाह-ओ-मरम्मत का काम मुकम्मल

 शव्वाल -1445 हिजरी

हदीस-ए-नबवी ﷺ

'' बाप की खुशनूदी में अल्लाह की रजा और बाप की नाराजगी में अल्लाह का गजब है। ''

- मिश्कवात (जिल्द 2, सफा 419)

----------------------------------------

जददा के तारीख़ी इलाक़े की 56 पुरानी इमारतों की इस्लाह-ओ-मरम्मत का काम मुकम्मल

✅ रियाद : आईएनएस, इंडिया

सऊदी वज़ारत-ए-सक़ाफ़त का कहना है कि वली अहद शहज़ादा मुहम्मद बिन सलमान की ख़ुसूसी हिदायात पर अमल करते हुए जद्दा के तारीख़ी इलाक़े की 56 क़दीम-ओ-मख़दूश इमारतों की इस्लाह-ओ-मरम्मत का काम मुकम्मल कर लिया गया है। 
    सरकारी न्यूज एजेंसी एसपीए के मुताबिक़ वज़ारत-ए-सक़ाफ़त का कहना था कि वली अहद ने जद्दा की तारीख़ी इमारतों को महफ़ूज़ बनाने के लिए अपने ज़ाती फ़ंड से 50 मिलियन रियाल की इआनत की थी। तारीख़ी मुक़ामात को महफ़ूज़ बनाने के लिए जामा मंसूबे पर काम जारी है। गौरतलब है कि ममलकत के विजन 2030 के एहदाफ़ में तारीख़ी इलाक़ों की बहाली और उन्हें नुमायां अंदाज़ में पेश करना शामिल है। वाजेह रहे कि जद्दा के क़दीम तारीख़ी इलाक़े की बहाली के मंसूबे के तहत 600 क़दीम इमारतों और 36 मसाजिद, पाँच मर्कज़ी-ओ-तारीख़ी बाज़ार शामिल हैं जिन्हें अहद-ए-रफ़्ता की यादगार के तौर पर तारीख़ी मुक़ामात क़रार दिए गए हैं। 

👉 सऊदी अरब : सोशल मीडिया में अश्लील पोस्ट करने एक ख़ातून गिरफ़्तार
👉 सउदिया में सिनेमा घर खुलने के बाद सात साल में 61 मिलियन लोगों ने देखी मूवी
👉 सउदी अरब : मस्जिद-ए-नबवी ﷺ में लगी है दुनिया की अनोखी छतरी
👉 20 लीटर आब-ए-जमजम में 549 मिली लीटर ताइफ का अर्क मिलाकर किया खाना-ए-काबा का गुसल
      साहिली शहर के ये क़दीम मुक़ामात माज़ी में भी ग़ैरमामूली शोहरत के हामिल थे। यहां दुनिया-भर से समुंद्री रास्ते से आने वाले ज़ाइरीन और आज़मीन-ए-हज्ज के क़ाफ़िले पहुंचा करते थे। जद्दा के क़दीम इलाक़े अलबद में मौजूद पुरानी इमारतों में से बाअज़ (कुछ) की उम्र 500 बरस से भी ज़्यादा है जिन्हें तारीख़ी विरसा क़रार दिया गया है। इस हवाले से वली अहद ममलकत ने साल 2021 में जददा के तारीख़ी इलाक़े की अज़ सरे नौ बहाली के मंसूबे की मंज़ूरी जारी की थी। इस हवाले से मंसूबे पर अमल करते हुए वहां तरक़्क़ीयाती काम जारी है। मुतअद्दिद मुक़ामात इस वक़्त आम लोगों के लिए खोल दिए गए हैं। 

सऊदी अरब में 70 नए तारीख़ी मुक़ामात का पता चला

हेरीटेज अथार्टी ने सऊदी अरब में 70 नए तारीख़ी मुक़ामात का इंदिराज किया है। सबक़ वेबसाइट के मुताबिक़ नए मुक़ामात के इज़ाफे़ के बाद सऊदी अरब में कुल 8 हजार 917 तारीख़ी मुक़ामात का इंदिराज हो चुका है। 
    अथार्टी ने कहा है कि दर्जशुदा तारीख़ी मुक़ामात मुलक के तारीख़ी, सक़ाफ़्ती और तहज़ीबी विरसे की अक्कासी करते हैं। अथार्टी ने बताया है कि नए दर्जशुदा तारीख़ी मुक़ामात में से असीर रीजन में 14 मुक़ामात, अलजोफ़ में 13, हाइल में 12, जाज़ान में 11 क़सीम में 7 और मदीना मुनव्वरा में 6 मुक़ामात के अलावा रियाज़ में दो मुक़ामात का इंदिराज हुआ है। अथार्टी ने कहा है कि मुल्क के तूल-ओ-अर्ज़ में तारीख़ी मुक़ामात के इंदिराज का अमल जारी है। 
    अथार्टी ने शहरीयों और मुक़ीम ग़ैर मुल्कीयों से अपील की है कि मुल्क में जहां कहीं भी कोई तारीख़ी मुक़ामात दर्ज करने से रह गया हो, उसके मुताल्लिक़ हुकूमत को इत्तिला दें।

👇👇👇


 For the latest updates of islam 

Please क्लिक to join our whatsapp group & Whatsappchannel


एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ