कुर्बानी का गोश्त यमन में किया गया तकसीम

जिल हज्ज-1445 हिजरी

हदीस-ए-नबवी ﷺ

तुम जहां भी हो, अल्लाह से डरते रहो और बुराई सरजद हो जाने के बाद नेकी करो ताकि वो उस बुराई को मिटा दे और लोगों के साथ हुश्ने इख्लाक से पेश आओ। 

- जामह तिर्मिजी 

------------------------------------

कुर्बानी का गोश्त यमन में किया गया तकसीम

✅ रियाद : आईएनएस, इंडिया 

सऊदी अरब के इमदादी इदारे शाह सलमान रीलीफ़ की तरफ़ से यमन में 6720 अफ़राद में 480 जानवरों का गोश्त तक़सीम किया गया। ये बात सऊदी प्रेस एजेंसी ने बुध के रोज़ रिपोर्ट की। गौरतलब है कि कुर्बानी के गोश्त का हिस्सा उन लोगों को तोहफ़े के तौर पर दिया जाता है जो मआशी तौर पर कमज़ोर या ग़रीब तसव्वुर किए जाते हैं। इस मंसूबे के तहत अदन, हज़रमोत, उल-महिरा, मारब और लहज की गवर्नरियों में 32,620 लोगों को फ़ायदा पहुंचाने के लिए 2,330 जानवर ज़बह करने के लिए फ़राहम किए गए। 

वबाई अमराज़ से पाक रहा हज सीज़न-2024 

    सऊदी वज़ीर-ए-सेहत फ़हद अल जलाजल ने कहा है कि हज सीज़न-2024 के दौरान सेहत मन्सूबों पर कामयाबी के साथ अमल किया गया। हज के दौरान वबाई अमराज की कोई इत्तेला नहीं मिली। एसपीए के मुताबिक़ मंगल को जारी एक बयान में उन्होंने कहा कि इस साल हज सीज़न के लिए सेहत मन्सूबों की कामयाबी का ऐलान करते हुए ख़ुशी हो रही है। उनका कहना थाकि हुज्जाज की बड़ी तादाद और दर्जा हरारत में इज़ाफे़ के बावजूद वबाई अमराज़ या सेहत आम्मा के दीगर ख़तरात का सामना नहीं करना पड़ा। 
    वज़ीर-ए-सेहत ने कहा कि हज के दौरान 3 लाख 90 हज़ार से ज़्यादा हुज्जाज को सेहत की ख़िदमात फ़राहम की गईं। 28 से ज़्यादा पार्ट सर्जरी, 720 कार्डियक कैथरायज़ीशन और एक हज़ार 169 डाईलासेज सेशन किए गए।

हुज्जाज किराम में क़ुरआन के 1.8 मिलियन नुस्खे़ तक़सीम

    सऊदी वज़ारत इस्लामी उमूर ने हुज्जाज कराम को क़ुरान-ए-पाक के 18 लाख 79 हज़ार 352 नुस्खे तक़सीम किए। अरब न्यूज़ के मुताबिक़ किंग फ़हद काम्प्लेक्स में प्रिंट किए जाने वाले क़ुरान-ए-पाक के नुस्खे़ मुख़्तलिफ़ साइज़ में दस्तयाब हैं। क़ुरान-ए-पाक के 77 से ज़्यादा ज़बानों में तर्जुमे मौजूद हैं जो जद्दा के किंग अबदुल अज़ीज़ एयरपोर्ट, जद्दा बंदरगाह और बहरी चैक पोस्टों के ज़रीये रवाना होने वाले हुज्जाज को दिए गए। 
    याद रहे कि हज-2024 के इख्तेताम के बाद हुज्जाज अपने मुल्कों को रवाना हो रहे हैं जबकि कुछ मक्का मुकर्रमा से मदीना मुनव्वरा जा रहे हैं। क़ुरान-ए-पाक के नुस्खे़ हज और उमरा पर आने वाले मुख़्तलिफ़ ममालिक के ज़ाइरीन और हुज्जाज में सऊदी क़ियादत की जानिब से मुफ़्त तक़सीम किए जाते हैं और ममलकत भर की मसाजिद और दुनिया-भर को फ़राहम किए जाते हैं।

ये भी पढ़ें : 👇

मुत्तहदा अरब अमीरात के सदर ने फ़तवा काउंसिल तशकील दी
दुबई : मुत्तहदा अरब अमीरात के सदर शेख़ मुहम्मद बिन ज़ाएद ने फ़तवा काउंसिल की तशकील का हुक्म दे दिया है। ग़ैरमुल्की मीडीया के मुताबिक़ अबदुल्लाह बिन बयाह को वज़ीर के ओहदे के साथ काउंसिल का चेयरमैन मुक़र्रर करने का भी हुक्म दिया है जबकि काउंसिल में दीगर 8 अफ़राद भी शामिल हैं। फ़तवा काउंसिल मुत्तहदा अरब अमीरात में फ़तवा जारी करने के लिए सरकारी अथार्टी के तौर पर काम करती है। इसका मक़सद मुत्तहदा अरब अमीरात में फतवों से मुताल्लिक़ नुक़्ता-ए-नज़र, पालिसीयों और क़ानूनसाज़ी को तैयार करने की कोशिशों, नज़रिए और मक़ासिद को यकजा करना है। फ़तवा काउंसिल मुख़्तलिफ़ उमूर पर उमूमी, फ़ौरी और नए फ़तवे जारी करने, फतवों के मुख़्तलिफ़ शोबों में मुताला और तहक़ीक़ करने, मुताल्लिक़ा क़ानूनसाज़ी पर क़ानूनी राय फ़राहम करने, फ़तवा जारी करने के अमल को लाईसैंस देने, और मुफ़्तियों की तर्बीयत और महारतों को फ़रोग़ देने की ज़िम्मेदार है।



एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ