हज सीज़न के अख़राजात का नहीं होता कोई हिसाब

जिल हज्ज-1445 हिजरी

हदीस-ए-नबवी ﷺ

जिसने अस्तग़फ़ार को अपने ऊपर लाज़िम कर लिया अल्लाह ताअला उसकी हर परेशानी दूर फरमाएगा और हर तंगी से उसे राहत अता फरमाएगा और ऐसी जगह से रिज़्क़ अता फरमाएगा जहाँ से उसे गुमान भी ना होगा।

- इब्ने माजाह

---------------------------

हज सीज़न के अख़राजात का नहीं होता कोई हिसाब

✅ रियाद : आईएनएस, इंडिया 

सऊदी अरब के वज़ीर-ए-इत्तलात सलमान ने कहा कि हुज्जाज किराम की ख़िदमत सबसे अहम फ़र्ज़ है, जो सऊदी अरब हर साल अंजाम देता है। उन्होंने कहा कि सऊदी अरब हज सीज़न पर होने वाले अख़राजात का हिसाब नहीं लगाता। हमारा मक़सद महफ़ूज़ हज मौसम को यक़ीनी बनाना और जईफुर्रहमान के राहत व आराम के साथ उनके मनासिक की अदाई में सहूलत फ़राहम करना है। सऊदी वली अहद शहज़ादा मुहम्मद बिन सलमान बिन अबदुल अज़ीज़ चौबीस घंटे हज सरगर्मियों की बराह-ए-रास्त निगरानी करते हैं।

जईफुर्रहमान की ख़िदमत में मसरूफ़ वालिंटियर की वफात

सऊदी वज़ीर-ए-सेहत फ़हद अल जलाजल ने वज़ारत-ए-सेहत के एक मुलाज़िम अबदुल्लाह हारिसी की वफ़ात पर ताज़ियत का इज़हार किया है। अबदुल्लाह हारिसी मीना में जुमरात सेक्टर में सेहत के मराकज़ के निगरान के तौर पर हुज्जाज किराम की ख़िदमत के फ़राइज़ अंजाम देते हुए दाई अजल को लब्बैक कह गए। 
    सोशल मीडीया पर सरगर्म कारकुनों ने अबदुल्लाह हारिसी की मौत पर इज़हार-ए-ग़म किया। उन्होंने अबदुल्लाह हारिसी को आला अख़लाक़, काम में उम्दगी और पेशावराना महारत रखने वाला क़रार दिया। अबदुल्लाह हारिसी जईफुर्रहमान की ख़िदमत के लिए जुमरात के पुल पर सेहत के मराकज़ की तैयारी में मसरूफ़ थे। वे बरसों के दौरान हज के सीज़न में वज़ारत-ए-सेहत की बड़ी टीम के हिस्से के तौर पर काम करते थे। ये टीम तमाम मुक़द्दस मुक़ामात पर फैली हुई है। गौरतलब है कि इस साल सऊदी अरब तक़रीबन 20 लाख आज़मीन की मेज़बानी कर रहा है जिनमें से बहुत से उम्र रसीदा अफ़राद को तिब्बी देख-भाल की ज़रूरत पड़ जाती है।

सानिया मिर्ज़ा ने किया फरीजा-ए-हज अदा 

इंस्टा स्टोरी में लिखा, बाद-ए-फ़रीज़ा हज 

एक बेहतर इन्सान बन कर लौटुंगी

नई दिल्ली :  हिन्दोस्तान की साबिक़ टेनिस स्टार सानिया मिर्ज़ा इस साल फ़रीज़ा हज अदा करेंगी। सानिया ने इस हवाले से सोशल मीडीया एप इंस्टाग्राम पर एक पोस्ट शेयर की हैं। साबिक़ टेनिस स्टार ने अपने दोस्तों और चाहने वालों को मुख़ातिब करते हुए लिखा कि अल्लाह ने मुझे फ़रीज़ा हज की अदायगी से नवाज़ा है और मैं ज़िंदगी बदल देने वाले इस तजुर्बे के लिए तैयारी कर रही हूँ।    इसके साथ ही उन्होंने सबसे माफ़ी मांगते हुए लिखा कि अल्लाह मेरी इबादात को क़बूल फ़रमाए और इस बाबरकत रास्ते पर मेरी रहनुमाई फ़रमाए, आप सब मुझे अपनी दुआओं में याद रखें। सानिया मिर्ज़ा ने अपनी पोस्ट के आख़िर में लिखा कि उन्हें तवक़्क़ो है कि वो हज से एक बेहतर इन्सान बन कर वापिस आएंगी।

पाकिस्तानी सहाफ़ी इमरान रियाज़ हज के लिए जाते हुए एयरपोर्ट पर धर लिए गए

लाहौर : इमरान रियाज़ ख़ान को लाहौर के हवाई अड्डे से उस वक़्त हिरासत में लिया गया, जब वो अहिल-ए-ख़ाना के हमराह हज पर रवाना हो रहे थे। पंजाब पुलिस के आईजी ने इमरान रियाज़ ख़ान की गिरफ़्तारी की तसदीक़ की है। पुलिस के मुताबिक़ इमरान रियाज़ के ख़िलाफ़ लाहौर के थाना नसीर आबाद में अमानत में ख़ियानत का मुक़द्दमा दर्ज किया गया है। 
इमरान के वुकला के मुताबिक़ उनकी तमाम मुक़द्दमात में ज़मानत हो चुकी है और उन्हें बैरून-ए-मुल्क जाने की भी इजाज़त अदालतों से मिल चुकी है। उनके वकील ने इस्लामाबाद हाईकोर्ट में तौहीन-ए-अदालत का मुक़द्दमा दायर करने का ऐलान किया है। इमरान रियाज़ के ख़िलाफ़ लाहौर के थाना नसीर आबाद में दफ़ा 406 यानी अमानत में ख़ियानत का मुक़द्दमा दर्ज किया गया है। उन्हें बुध को लाहौर की मॉडल टाउन कचहरी में पेश किया गया। एफ़आईआर के मुताबिक़ लाहौर के एक रिहायशी ने इमरान रियाज़ ख़ान को डीफ़ैंस हाऊसिंग सोसाइटी फेज नौ में फाईलज़ ख़रीदने के लिए ढाई करोड़ रुपय दिए। इमरान रियाज़ पर इल्ज़ाम है कि उन्होंने चार माह गुज़रने के बावजूद ना तो दरख़ास्त गुज़ार को फाइलें लेकर दी बल्कि रक़म की वापसी के तक़ाज़े पर संगीन नताइज की धमकीयां भी दी।

एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ