ईद-ए-क़ुरबाँ : हिंद-पाक बार्डर पर फौजियों ने मिठाई बांटकर दी एक-दूसरे को मुबारकबाद

जिल हज्ज-1445 हिजरी

हदीस-ए-नबवी ﷺ

बेवाओं और मिस्कीनों के काम आने वाला अल्लाह की राह में जेहाद करने वाले के बराबर है, या रातभर इबादात और दिन में रोज़ा रखने वाले के बराबर है।

- बुख़ारी शरीफ

----------------------------------

waghah border

✅ नई दिल्ली : आईएनएस, इंडिया 

हिन्दोस्तान की पहली लाईन आफ़ डिफेंस, मग़रिबी राजिस्थान की सरहद पर तयनात बॉर्डर सिक्योरिटी फ़ोर्स (बीएसएफ) ने पीर को ईद उल अदहा के मौक़ा पर पाकिस्तान रेंजरज़ के साथ मिठाईयों का तबादला किया और एक-दूसरे को मुबारकबाद दी। 
    बीएसएफ के अहलकारों ने राजिस्थान में श्रीगंगा नगर, बीकानेर और जैसलमेर समेत हिन्दोस्तान-पाकिस्तान बैन-उल-अक़वामी सरहद के साथ मुख़्तलिफ़ सरहदी चौकियों पर मिठाई और नेक ख़ाहिशात तक़सीम कीं। हिंद-पाक सरहद की हिफ़ाज़त करने वाले फौजियों के दरमियान ये क़दम दोनों ममालिक की सरहदी सिक्योरिटी फ़ोर्सिज़ के दरमियान ख़ुशगवार ताल्लुक़ात और तालमेल को बेहतर बनाने की कोशिशों का एक अहम हिस्सा समझा जा रहा है। 
    काबिल-ए-ज़िक्र है कि दोनों ममालिक के दरमियान तेहवारों और क़ौमी एहमीयत के ख़ास मवाक़े पर मिठाईयों और नेक ख़ाहिशात के तबादले की रिवायत कई सालों से चली आ रही है। ये ख़ैर सगाली की अलामत रहा है। दोनों ममालिक हम-आहंगी के ताल्लुक़ात को बरक़रार रखने के लिए इस रिवायत पर अमल पैरा होने पर फ़ख़र महसूस करते हैं। तेहवारों के दौरान दोनों ममालिक की सरहदों की हिफ़ाज़त करने वाले सिपाही बीएसएफ़ और पाक रेंजरज़ के दरमियान दोस्ती के जज़बे और सरहद पर पुरअमन माहौल को बरक़रार रखने में अहम किरदार अदा करते हैं। कई दहाईयों से दोनों फ़रीक़ अपने अपने तेहवारों और दीगर अहम मवाक़े पर मिठाईयों का तबादला कर अमन और हम-आहंगी को बरक़रार रखने लिए इस रवायात पर अमल पैरा हैं। 
    अगरचे दोनों ममालिक के दरमयान बिगड़ते हुए माहौल की वजह से कई बार मिठाईयों का तबादला नहीं हुआ लेकिन दोनों ममालिक की सरहदों पर तयनात फौजियों में ये रिवायत अब भी बरक़रार है। फ़ौजी हर कोने पर कड़ी नज़र रखते हैं। हिन्दोस्तान और पाकिस्तान की बैन-उल-अक़वामी सरहद पर तयनात बीएसएफ के जवान भी सिक्योरिटी को लेकर चौकस हैं। ईद समेत दीगर तेहवारों पर मुबारकबाद के तबादले के साथ-साथ, बॉर्डर सिक्योरिटी फ़ोर्स सरहदी इलाक़ों के कोने-कोने पर सख़्त निगरानी रखती है। वो मुल्क की सरहदों की हिफ़ाज़त के लिए 24 घंटे अलर्ट के साथ तयनात हैं। 

इस्लामी मुल्कों के रहनुमाओं ने दी ईद-उल-अदहा की मुबारकबाद

रियाद : सऊदी अरब के शाह सलमान बिन अबदुल अज़ीज़ और वली अहद शहज़ादा मुहम्मद बिन सलमान को सनीचर को इस्लामी ममालिक के रहनुमाओं की जानिब से ईद-उल-अदहा की मुबारकबाद के पैग़ामात मौसूल हुए। सरकारी न्यूज एजेंसी के मुताबिक़ सऊदी क़ियादत ने भी इस्लामी मुल्कों के सरबराहों को मुबारकबाद के पैग़ामात भेजे। याद रहे कि सनीचर को नौ जिल हज्जा को लाखों आज़मीन ने हज का रुकन आज़म वक़ूफ़ अर्फ़ा अदा किया।


👇👇👇

For the latest updates of  Islam

Please क्लिक to join our whatsapp group & Whatsappchannel


एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ