ग़ज़ा : हर 10 मिनट में एक बच्चा हो रहा जांबाहक़ या ज़ख़मी : यूनीसेफ

शव्वाल -1445 हिजरी

हदीसे नबवी ﷺ 
तकदीर का लिखा टलता नहीं

'' हजरत अबु हुरैरह रदि अल्लाहो अन्हुमा ने फरमाया-अपने नफे की चीज को कोशिश से हासिल करो और अल्लाह ताअला से मदद चाहो, और हिम्मत मत हारो और अगर तुम पर कोई वक्त पड़ जाए तो यूं मत कहो कि अगर मैं यूं करता तो ऐसा हो जाता, ऐसे वक्त में यूं कहो कि अल्लाह ताअला ने यही मुकद्दर फरमाया था और जो उसे मंजूर हुआ, उसने वहीं किया। '' 

- मुस्लिम शरीफ

-------------------------------------------

ग़ज़ा : हर 10 मिनट में एक बच्चा हो रहा जांबाहक़ या ज़ख़मी : यूनीसेफ

✅ न्यूयार्क : आईएनएस, इंडिया

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की तंज़ीम यूनीसेफ का कहना है कि मक़बूज़ा फ़लस्तीन के इलाक़े ग़ज़ा में हर 10 मिनट में एक बच्चा जांबाहक़ या ज़ख़मी हो रहा है। हाल ही में ग़ज़ा का दौरा कर वापस आने वाली यूनीसैफ़ की कम्यूनीकेशन स्पेशलिस्ट टीस ने जिनेवा में प्रेस कान्फ्रेंस करते हुए कहा है कि ग़ज़ा जंग बच्चों पर बुरी तरह असर-अंदाज़ हो रही है। 
    टीम का कहना था कि 7 अक्तूबर 2023 से अब तक ग़ज़ा में 12 हज़ार से ज़ाइद बच्चे जांबाहक़ हो चुके हैं। उनका कहना था कि ग़ज़ा में हर रोज़ तक़रीबन 70 बच्चे ज़ख़मी हो रहे हैं, ग़ज़ा से मरीज़ों के इन्ख़िला (निकास) को बढ़ाने और फ़ौरी जंग बंदी की ज़रूरत है। टीस का कहना था कि ग़ज़ा के बच्चों के चेहरे मुसलसल जंग की ख़ौफ़नाक तस्वीर की अक्कासी कर रहे हैं, बच्चों को माज़ूरी और मौत से बचाने का वाहिद रास्ता पायदार जंग बंदी है। 
    ख़्याल रहे कि 7 अक्तूबर से ग़ज़ा में जारी इसराईली जारहीयत में 33 हज़ार फ़लस्तीनी शहीद हो चुके हैं। शोहदा में 14 हज़ार से ज़ाइद बच्चे शामिल हैं जबकि ज़ख़मी बच्चों की तादाद 12 हज़ार से ज़ाइद है।

स्कूल से एक हज़ार पाउंड वज़नी बम बरामद

ग़ज़ा : हर 10 मिनट में एक बच्चा हो रहा जांबाहक़ या ज़ख़मी : यूनीसेफ
ख़ान यूनुस : ग़ज़ा के इलाक़े ख़ान यूनुस के एक स्कूल से एक हज़ार पाउंड वज़नी बम बरामद हुआ है। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की इमदादी एजेंसी के मुताबिक़ ख़ान यूनुस के स्कूलों और सड़कों से बड़ी तादाद में बारूदी सामान मिला है। अरब मीडीया के मुताबिक़ अक़वाम-ए-मुत्तहिदा इमदादी एजैंसी का कहना है कि ग़ज़ा के इलाक़े ख़ान यूनुस में गुजिश्ता छः माह में इसराईली फ़ौज ने ऑप्रेशन किया था। अरब मीडीया के मुताबिक़ इसराईल ने गुजिशता हफ़्ते ग़ज़ा के इलाक़े ख़ान यूनुस से अफ़्वाज की वापसी का ऐलान किया था।

इसराईली फ़ौज ने नसीरत और रफा में किया हमला, मज़ीद 56 फ़लस्तीनी शहीद

मक़बूज़ा बैतुल-मुक़द्दस : इसराईली फ़ौज ने जबालिया, नसीरत कैम्पों और रफा पर भी बमबारी की जिसमें मज़ीद 56 से ज़ाइद फ़लस्तीनी शहीद हो गए। इसराईली फ़ौज ने ग़ज़ा शहर में पुलिस की गाड़ी पर भी हमला किया जिसके नतीजे में पुलिस के 7 अहलकारों समेत 9 फ़लस्तीनी शहीद हो गए। 

✒ गजा जंग से मुतास्सिर कफन और तबाही की तस्वीर वाला इश्तेहार लगाने वाली कंपनी का नाईट सूट पहनने पर इसराईली मॉडल को लेकर बवाल,

    उधर यूनीसेफ का कहना है ग़ज़ा में हर 10 मिनट में एक बच्चा जांबाहक़ या ज़ख़मी हो रहा है, यूनीसेफ ने ग़ज़ा के बच्चों को बचाने के लिए फ़ौरी जंग बंदी की जरूरत पर जोर दिया। अलावा इसके इसराईली फ़ौज के जाने के बाद ख़ान यूनुस के स्कूलों से कई बम और गोला बारूद भी बरामद हुए हैं। दूसरी जानिब शुमाली इसराईल में हिज़्बुल्लाह के ड्रोन हमलों में 3 इसराईली फ़ौजी ज़ख़मी हो गए जिसके जवाब में इसराईली फ़ौज ने जुनूबी लेबनान के क़स्बे ऐन बिआल पर ड्रोन हमले में हिज़्बुल्लाह के मुक़ामी कमांडर को शहीद कर दिया।

यूक्रेन-रूस जंग : रूसी फौजियों की हलाकत में 25 फीसद इजाफा 

लंदन : बर्तानवी न्यूज एजेंसी बीबीसी ने दावा किया है कि यूक्रेन के ख़िलाफ़ दो साला जंग में रूस के अब तक 50 हज़ार फौजियों की हलाकत की तसदीक़ हो चुकी है। न्यूज एजेंसी की जानिब से जारी रिपोर्ट में कहा गया है कि फरवरी 2020 से जारी जंग में रूसी फौजियों की हलाकत की तादाद गिनी जा रही है। क़ब्रिस्तानों में नई क़ब्रों पर लगी तख्तियों ने फौजियों की हलाकतों की तादाद की गिनती में काफ़ी मुआवनत फ़राहम की। 

✒ जंग के छः माह मुकम्मल : गाजा मलबे के ढेर में तबदील, हम्मास के हमले का नतीजा सिफ़र

    रिपोर्ट के मुताबिक़ जंग के दूसरे बरस रूसी फ़ौजियों की हलाकत में 25 फ़ीसद इज़ाफ़ा देखा गया। जंग के दूसरे साल हलाक रूसी फ़ौजियों की तादाद 27 हज़ार 300 रिकार्ड की गई हालांकि रूस की जानिब से इन आदाद-ओ-शुमार की सख़्ती से तरदीद की गई है। बीबीसी की रिपोर्ट में कहा गया है कि जंग में हलाक रूसी फ़ौजियों की तादाद रूसी हुक्काम की जानिब से तस्लीम की गई हलाकतों की तादाद से 8 गुना ज़्यादा है। दूसरी जानिब यूक्रेन की जानिब से जंग में हलाकतों पर बहुत कम ही तफ़सीलात बताई गई हैं, यूक्रेन के सदर वलोदोमीर ज़ीलंसकी ने फरवरी में बताया था कि रूस के ख़िलाफ़ जंग में अब तक 31 हज़ार फ़ौजी हलाक हो चुके हैं ताहम अमरीकी इंटेलीजैंस रिपोर्टस के मुताबिक़ यूक्रेन का जंगी नुक़्सान इससे कहीं ज़्यादा है।

For the latest updates of islam

Please क्लिक to join our whatsapp group & Whatsappchannel


एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ