सऊदीया के कई इलाकों में बारिश का अलर्ट जारी

रमजान उल मुबारक-1445 हिजरी

रोजादार का हर अमल इबादत

'' नबी-ए-करीम ﷺ का इरशाद है कि रोजेदार का सोना भी इबादत है, उसकी खामोशी तस्बीह, उसके अमल का सवाब दो गुना है, उसकी दुआ कुबूल की जाती है और उसके गुनाह बख्श दिए जाते हैं। '' 
- कंजुल इमान 

 ---------------------------------

✅ रियाद : आईएनएस, इंडिया 

सऊदी अरब में महिकमा शहरी दिफ़ा ने पीर तक ममलकत के बेशतर इलाक़ों में बारिश और गर्द-ओ-ग़ुबार की चेतावनी जारी की है। न्यूज एजेंसी एसपीए के मुताबिक़ महिकमा शहरी दिफ़ा ने ये इंतिबाह मौसमियात के क़ौमी मर्कज़ की पेशगोई के बाद दिया है जिसमें बताया गया था कि मक्का मुकर्रमा, अलजमूम, अल कामिल, बहरा, ख़लीस, ताइफ, मीसान, अज़्म, उलार ज़य्यात, तरबा और रनिया के अलावा अलख़रमा और रियाद जैसे शहर नई मौसमी सूरत-ए-हाल से मुतास्सिर होंगे। 
सऊदीया के कई इलाकों में बारिश का अलर्ट जारी

    इस दौरान बारिश और तेज़ हवाएं चलने का इमकान है जबकि कुछ इलाक़ों में बारिश से क़ब्ल गर्दों आलूद हवाएं भी मुतास्सिर कर सकती हैं। क़ौमी मर्कज़ का कहना है रियाद रीजन के अलावा अलदरया, अफ़ीफ़, उल्दूउदमी, अलकवीअएह, अलमजमा, सादिक़, मरात, अलग़ात, अलज़ुलफ़ी, शकरा, रमाह, हुर यमला, ज़रमा, अलमज़ाहमेह, अलख़रज, वादी उल्दू असर, अलसलील, अलाफ़लाज, तमयाम, अलहरीक के अलावा जाज़ान, असीर, अलबाहा, मदीना मुनव्वरा, तबूक, अलजोफ़, हदूद शुमालिया, हाइल अलशरकेह और क़सीम के रीजन भी बारिश की ज़द में रहेंगे। मक्का रीजन के कुछ इलाक़े जिनमें जद्दा, राबिग़, अललीस, अलकनफ़ज़ा और जाज़ान रीजन गर्द आलूद हवाओं और बारिश से मुतास्सिर रहेंगे। मौसमियाती मर्कज़ का कहना है कि नजरान और अलशरकेह रीजन में बारिश और गर्द-आलूद हवाओं का इमकान है। शहरी दिफ़ा ने ग़ैर यक़ीनी मौसमी सूरत-ए-हाल के हवाले से लोगों को ख़बरदार किया है और एहतियाती तदाबीर का मश्वरा दिया है। ज़रूरत के तहत घरों से निकलने और बारिश का पानी जमा हो जाने वाली वादियों और इलाक़ों से दूर रहने की सलाह दी गई है। 

सउदी अरब की साफ-सुथरी सड़कों और इंफ्रास्ट्रक्चर ने पाया चौथा मुकाम 

जी-20 मुल्कों में रोड इंफ्रास्ट्रक्चर के एतबार से सऊदी अरब ने की तरक्की
सउदी अरब की साफ-सुथरी सड़कों और इंफ्रास्ट्रक्चर ने पाया चौथा मुकाम

वर्ल्ड इकनॉमिक फोरम की रिपोर्ट के मुताबिक सऊदी अरब सड़क के बुनियादी ढाँचे के मेयार के इंडेक्स में 5.7 की सतह पर तरक़्क़ी कर गया है। रिपोर्ट ने सऊदी अरब को जी-20 ममालिक में आलमी सतह पर चौथे नंबर पर रखा है। रोड इंफ्रास्ट्रक्चर का आलमी इंडेक्स का मेयार सबसे अहम है, जो सड़कों के नेटवर्क के मेयार की सतह की बुनियाद पर पैमाइश करता है। 
    अथार्टी ने उलार बया डाट नेट को दिए गए ख़ुसूसी बयानात में कहा कि ये इशारे सड़क के शोबे की हिक्मत-ए-अमली के एहदाफ़ (लक्ष्य) के हुसूल में मुआविन (मददगार) साबित होंगे जिसकी मंज़ूरी गुजिश्ता साल के आग़ाज़ में वुज़रा की कौंसल ने दी थी। सऊदी अरब में सड़कों के सेक्टर में गुजिश्ता बरसों में ज़बरदस्त सरगर्मी का मुशाहिदा किया जा रहा है। इस हवाले से जनरल अथार्टी फ़ार रोड्स का कयाम सबसे अहम इक़दामात में से एक था। ट्रांसपोर्ट और लॉजिस्टिक्स सर्विसिज़ के वज़ीर और जनरल अथार्टी फ़ार रोड के बोर्ड आफ़ डायरैक्टर्ज़ के चेयरमैन इंजीनियर ने बताया कि बैन-उल-अक़वामी इशारीयों में ट्रांसपोर्ट और लॉजिस्टिक्स सिस्टम के मुख़्तलिफ़ हिस्सों की जानिब से की गई ये पेश रफ्त ख़ादिम हरमैन शरीफ़ैन और उनके वली अहद की ला महदूद हिमायत के बाइस है। 
    जनरल अथार्टी फ़ार रोड के क़ाइम मक़ाम सीईओ बदर अलदलामी ने तसदीक़ की है कि 2023 के दौरान सड़क के शोबे में आने वाली अज़ीम और मुतहर्रिक इक़दामात ने इस कामयाबी को हासिल करने में अहम किरदार अदा किया है। अथार्टी ने वज़ाहत की कि वर्ल्ड इकनॉमिक फोरम की जानिब से जारी रिपोर्ट में इन्किशाफ़ किया गया है कि सऊदी अरब में सड़कों के बुनियादी ढाँचे के मेयार का इंडेक्स 5.2 से बढ़कर 5.7 हो गया है। 

For the latest updates of islam please join our

whatsapp group & Whatsapp channel


एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ