एक हफ़्ते में हरम नबवीﷺ आने वाले ज़ाइरीन की तादाद 60 लाख तक पहुंच गई

शव्वाल -1445 हिजरी

हदीस-ए-नबवी ﷺ

'' बाप की खुशनूदी में अल्लाह की रजा और बाप की नाराजगी में अल्लाह का गजब है। ''

- मिश्कवात (जिल्द 2, सफा 419)

------------------------------------------------

एक हफ़्ते में हरम नबवीﷺ आने वाले ज़ाइरीन की तादाद 60 लाख तक पहुंच गई

रियाद : आईएनएस, इंडिया 

मस्जिद नबवी ﷺ की इंतिज़ामीया ने कहा है कि गुजिशता हफ़्ते के दौरान मस्जिद नबवीआने वाले ज़ाइरीन की तादाद 59 लाख 60 हज़ार 724 रिकार्ड की गई। सऊदी न्यूज एजेंसी के मुताबिक़ मस्जिद नबवी के उमूर की जनरल अथार्टी ने गुजिश्ता एक हफ़्ते के दौरान आने वालों के हवाले से आदाद-ओ-शुमार जारी किए हैं। 
    मस्जिद नबवी इंतिज़ामीया का कहना है कि 5 लाख 98 हज़ार 939 ज़ाइरीन ने रौज़ा रसूल पर हाज़िरी दी। रियाज़ अल जना में 2 लाख 54 हज़ार 209 अफ़राद ने नमाज़ अदा की। इनमें एक लाख 23 हज़ार 932 मर्द जबकि एक लाख 30 हज़ार 277 ख़वातीन शामिल है। उनका मज़ीद कहना था कि गुजिश्ता एक हफ़्ते के दौरान 9172 मुअम्मर (बुजुर्ग) और माज़ूर अफ़राद को मख़सूस ख़िदमात फ़राहम की गईं। मस्जिद नबवी ﷺ की लाइब्रेरी में दस्तयाब इलमी ख़िदमात से 12884 अफ़राद मुस्तफ़ीज़ हुए जबकि नुमाइशों और अजाइब घरों का 2 हज़ार अफ़राद ने विजिट किया। मस्जिद नबवी की इंतिज़ामीया ने मज़ीद कहा एक लाख 53 हज़ार 68 मर्द-ओ-ख़वातीन को तहाइफ़ पेश किए गए। हरम नबवी ﷺ के सेहनों में गोल्फ गाड़ियों के ज़रीये 61207 ज़ाइरीन को ख़िदमात फ़राहम की गईं। फील्ड टीम की जानिब से 22 हज़ार 627 अफ़राद को मुख़्तलिफ़ ख़िदमात फ़राहम की गई जबकि मुतअददिद (कई) ज़बानों में मुवासलाती ख़िदमात से इस्तिफ़ादा करने वालों की तादाद 157464 रही। मस्जिद नबवीﷺ  इंतिज़ामीया का कहना है कि एक हफते के दौरान आब-ए-ज़म ज़म की एक लाख 80 हज़ार 880 बोतलें तक़सीम की गईं। इसके अलावा 2 लाख 26 हज़ार 193 इफ़तार पैकेट ज़ाइरीन में तक़सीम किए गए।

मसाजिद में वुज़ू के पानी को री साईकल करने का मन्सूबा

एक हफ़्ते में हरम नबवीﷺ आने वाले ज़ाइरीन की तादाद 60 लाख तक पहुंच गई
सऊदी वज़ारत इस्लामी उमूर व दावतुल इरशाद शाद ने मसाजिद में वुज़ू के पानी को री साईकल कर आबपाशी (सिंचाई) और दीगर मक़ासिद के लिए इस्तिमाल करने के मंसूबे पर अमल दरआमद का ऐलान है। अख़बार 24 के मुताबिक़ इबतिदाई तौर पर रियाद की तीन जामा मसाजिद में वुज़ू के पानी को दुबारा काबिल-ए-इस्तेमाल बनाने के लिए वज़ारत ने निजी कंपनी से मुआहिदा किया है। 
    मुआहिदे के मुताबिक़ वुज़ू के पानी को री साईकल करने के बाद उन्हें मसाजिद के बैत-उल-ख़ला के फ्लश टैंक के लिए ज़ख़ीरा किया जाएगा। वाजेह रहे कि वज़ारत इस्लामी उमूर और वज़ारत माहौलियात, पानी और ज़राअत ने अक्तूबर 2020 मैं पानी के इस्तिमाल में किफ़ायत-शिआरी के मंसूबे पर अमल करने के लिए मुफ़ाहमती याददाश्त (समझौता ज्ञापन) पर दस्तख़त किए थे। जिसका मक़सद मसाजिद के सिर्फ वुज़ू ख़ानों में इस्तिमाल होने वाले पानी को री साईकल कर उन्हें आबपाशी के लिए इस्तिमाल करना था।
👇👇👇

 For the latest updates of Islam 

Please क्लिक to join our whatsapp group & Whatsappchannel


एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ