बुलडोजर प्रेम : मुजरिम कोई, मकान किसी और का और नोटिस किसी और के नाम, ढहा दिया मकान

अफसरों पर होगी सख्त कार्रवाई 
मुतास्सिरा को 2 लाख रुपय देने का हुक्म

उज्जैन : आईएनएस, इंडिया

मध्य प्रदेश के उज्जैन में गुजिश्ता साल गै़रक़ानूनी तरीक़े से तोड़े गए मकान पर हाईकोर्ट ने अफसरों को सख़्त फटकार लगाते हुए मुतास्सिरा (प्रभावित) को 2 लाख रुपय मुआवज़ा देने का फ़ैसला सुनाया है। यही नहीं, अदालत ने आफ़िसरान के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की हिदायत भी दी है। 
    इत्तिला के मुताबिक़ म्यूनसिंपल कार्पोरेशन आफ़िसरान ने साल भर पहले एक मुजरिम की बीवी के नाम पर रजिस्टर घर को ग़लत तरीक़े से मुनहदिम (ढहाना) कर दिया था। मुआमले में हाईकोर्ट में समाअत चल रही थी जिसका फैसला गुजिश्ता दिन आया। मुआमला जनवरी 2023 का है, जब पुलिस ने जराइम पेशों के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने के मक़सद से मोंटू गुर्जर की बीवी राधा लांग्री के नाम पर सांदीपनि नगर में मौजूद एक मकान को पूरी तरह तबाह कर दिया था। कहा जा रहा है कि पूरी तरह ज़मीन दोज़ इस मकान पर कार्रवाई से पहले मोंटू गुजर के कुम्बा को ये भी नहीं बताया गया था कि मकान में आख़िर गै़रक़ानूनी कब्जा कितना है। शाम के वक़्त घर पर नोटिस चस्पाँ कर दिया गया और दूसरे ही दिन मकान को मुनहदिम कर दिया गया। 
    मुआमला हाईकोर्ट पहुंचा तो कई तरह के हक़ायक़ (सच्चाई) सामने आए जिसने पुलिस और म्यूनसिंपल कार्पोरेशन आफ़िसरान को कटहरे में खड़ा कर दिया। मुआमले में फ़ैसला सुनाते हुए अदालत ने वाजेह लफ़्ज़ों में हुक्म दिया कि जिन आफ़िसरान ने ये कार्रवाई अंजाम दी है, उनके ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाए। अदालत ने मोंटू गुजर की बीवी को 2 लाख रुपय मुआवज़ा देने का हुक्म भी दिया। राधा लांग्री के नुमाइंदा तहज़ीब ख़ान ने बताया कि सांदीपनि नगर में वाके मोंटू गुजर के मकान को मुनहदिम करने की कार्रवाई गै़रक़ानूनी थी। जनवरी 2023 में पुलिस के साथ कार्पोरेंशन के आफ़िसरान ने मकान को मुनहदिम कर दिया था, जो मोंटू की बीवी राधा लांग्री के नाम रजिस्टर्ड है और हाउसिंग बोर्ड कॉलोनी में है। 
    आफ़िसरान ने कार्रवाई के कुछ घंटों पहले ही शाम को राधा के घर पर रईसा बी के नाम से नोटिस दिया और अगले दिन नाजायज़ हिस्सा से मुताल्लिक़ जानकारी दिए बग़ैर ही जेसीबी से पूरे घर को मुनहदिम कर दिया। एक दीगर नुमाइंदा रवी शर्मा का कहना है कि पुलिस के दबाव में म्यूनसिंपल आफ़िसरान ने ये कार्रवाई की थी। 


एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ