बमबारी में टांग गंवाने वाले फलीस्तीनी बच्चे का ख्वाब, मुझे फुटबाल पसंद, रोनाल्डो जैसा बनना चाहता हूं

बमबारी में टांग गंवाने वाले फलीस्तीनी बच्चे का ख्वाब, मुझे फुटबाल पसंद, रोनाल्डो जैसा बनना चाहता हूं
File Photo

गाजा : आईएनएस, इंडिया

ग़ज़ा की पट्टी में एक बे-घर फ़लस्तीनी बच्चे ने घर पर इसराईली मिज़ाईल गिरने की हौलनाक तफ़सीलात बयान की है। बच्चे ने बताया कि जिस वक़्त मिज़ाईल गिरा, उस वक़्त ख़ानदान के अफ़राद घर में मौजूद थे। बच्चे मुहम्मद कामिल अलग़लयान ने कहा, हम स्कूल में थे। जैसे ही हम वापिस घर आए, एक मिज़ाईल हमारे ऊपर आ गिरा। बच्चे ने बताया कि उसका बाप और भाई बमबारी में मारे गए। ज़ख़मी होने के बाद मेरी टांग काट दी गई है। 
    मुहम्मद कामिल ने बात जारी रखते हुए कहा, मेरी टांगों और पेट में मिज़ाईल के टुकड़े मौजूद हैं। फ़लस्तीनी बच्चे ने कहा, मेरा ख़ाब फुटबाल खिलाड़ी बनना और रयाल मैड्रिड को सपोर्ट करना था। बच्चे ने ये भी कहा कि मैं रोनालडो से मुहब्बत करता हूँ और में उन जैसा बनना चाहता हूँ। वाजेह रहे कि ये कहानी उन हज़ारों अलमनाक कहानियों में से एक है, जिसका तजुर्बा ग़ज़ा की पट्टी से हालिया इसराईली जारहीयत में हुआ है।
0 दम तोड़ रही उर्दू को सरे नौ जिंदा करने 0 अपने आसपास होने वाले मजहबी व मआशराती मुआमलों से अपनों को वाबस्ता कराने 0 उम्मते मुसलमां का जायजा लेने और दीनी व मजहबी मुआमले को लेकर अपनी सोच व फिक्र का जवाब तलाशने के लिए …… Join Us  
    इसराईल ने कहा है कि ये जंग अगले कई माह तक जारी रह सकती है। इसराईली वज़ीर-ए-आज़म ने मुतअद्दिद मर्तबा हम्मास के मुकम्मल ख़ातमे तक जंग जारी रखने का कहा है। 

गाजा की ताअमीर-ए-नौ के लिए अरब अमीरात का 5 मिलियन डालर का मंसूबा

दुबई : मुत्तहदा अरब अमीरात के वज़ीर-ए-ख़ारजा शेख़ अबदुल्लाह बिन ज़ाएद ऑल नहयान ने कहा है कि ग़ज़ा की ताअमीर-ए-नौ (नव निर्माण) के लिए 5 मिलियन डालर की रक़म मुख़तस (रिजर्व) की है। अमीरातुल यौम के मुताबिक़ वज़ीर-ए-ख़ारजा शेख़ अबदुल्लाह ने बताया कि अमीरात सदर शेख़ मुहम्मद बिन ज़ाएद ऑल नहयान की हिदायात पर अमल करते हुए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की फ़लस्तीनी पनाह गज़ीन एजेंसी (अनर्वा) के चीफ़ कोआर्डीनेटर की ग़ज़ा में ताअमीर-ए-नौ की कोशिशों को सराहते हुए फ़लाही मंसूबे में अमीरात की जानिब से पाँच मिलियन डालर का तआवुन दिया जाएगा। 
    याद रहे कि अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की जानिब से ग़ज़ा पट्टी के लिए जो इन्सानी बुनियादों पर काम किया जा रहा है, अमीरात उसकी हिमायत जारी रखेगा ताकि ग़ज़ा पट्टी के मुसीबत ज़दगान की मुश्किलात में कमी हो सके। वाजेह रहे कि अमीराती वज़ीर-ए-ख़ारजा ने इस हवाले से अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की चीफ़ कोआर्डीनेटर से मुलाक़ात की थी ,जिसमें ग़ज़ा पट्टी की सूरत-ए-हाल और वहां के शहरीयों को दरपेश मुश्किलात पर तबादला-ए-ख़्याल किया गया


एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ