गाजा : गिजाई किल्लत से हजारों बच्चों की मौत का खदशा

गाजा : गिजाई किल्लत से हजारों बच्चों की मौत का खदशा

गाजा : आईएनएस, इंडिया

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा (संयुक्त राष्ट्र) में बच्चों के इदारे यूनीसैफ़ ने ग़ज़ा में शदीद ग़िज़ाई क़िल्लत से हज़ारों बच्चों की मौत का ख़दशा ज़ाहिर किया है। गाजा में इसराईली बमबारी से जहां लाखों अफ़राद बे-घर और अस्पताल में भर्ती हैं, वहीं इलाक़े में इसराईल की पाबंदियों से पैदा होने वाली शदीद ग़िज़ाई क़िल्लत से बड़ी तादाद में बच्चों की मौत का खदशा पैदा हो गया है। 
    यूनीसेफ का कहना है कि ग़िज़ाई क़िल्लत से 5 साल तक की उम्र के 10 हज़ार बच्चे मुतास्सिर हैं जिन्हें बचा पाना मुश्किल है। इस हवाले से आने वाले चंद हफ़्तों में सूरत-ए-हाल इंतिहाई ख़तरनाक हो सकती है। यूनीसैफ़ ने गाजा के 2 साल तक की उम्र के एक लाख 35 हज़ार बच्चों और एक लाख 55 हज़ार के क़रीब हामिला ख़वातीन की सेहत के हवाले से भी अपने ख़दशात का इज़हार किया है। यूनीसेफ ने नर्सिंग के शोबे से वाबस्ता फ़लस्तीनी ख़वातीन को लेकर भी तशवीश का इज़हार करते हुए कहा कि ग़ज़ा में ख़ुराक और सेहत का निज़ाम मुकम्मल तौर पर तबाह हो चुका है, इलाक़े में इन्सानी हमदर्दी के तौर पर फ़ौरी और तवील सीज़ फ़ायर की ज़रूरत है, ताकि इमदादी इदारे इलाक़े में मुस्तहकम अंदाज़ में बहाली के काम कर सकें।

स्कूल से हाथ-पांव बंधी 30 से ज़ाइद शुहदा की लाश बरामद

इसराईली फ़ौज का ग़ज़ा में फ़लस्तीनीयों का बदतरीन क़त्ल-ए-आम जारी है, शुमाली (उत्तरी) ग़ज़ा के एक स्कूल से हाथ-पांव बंधी 30 से ज़ाइद लाशें मिली हैं। फ़लस्तीनी वज़ारत-ए-ख़ारजा ने फ़लस्तीनीयों के क़त्ल-ए-आम की आलमी तहक़ीक़ात (राष्ट्रीय स्तर पर की जाने वाली जांच) का मुतालिबा किया है। 
    वज़ारत-ए-ख़ारजा का कहना है कि शुमाली ग़ज़ा के स्कूल से 30 से ज़्यादा लाशें इजतिमाई (सामुहिक) क़ब्र से मिली हैं, लाशों की आँखों पर पट्टियाँ और हाथ-पैर बंधे हुए थे, इन तमाम फ़लस्तीनीयों को तशद्दुद (हिंसा) करके क़तल किया गया है। फ़लस्तीनी वज़ारत-ए-ख़ारजा का कहना है कि ये तमाम शवाहिद साबित करते हैं इसराईल फ़लस्तीनीयों का क़त्ल-ए-आम कर रहा है, इसराईल ग़ज़ा में बैन-उल-अक़वामी क़वानीन (अंतरराष्ट्रीय कानून) की संगीन ख़िलाफ़ वरज़ीयां कर रहा है। 
    दूसरी जानिब इसराईल ने ग़ज़ा शहर की 90 हज़ार आबादी को इन्ख़िला (निकलने) का हुक्म दिया है, इसराईली फ़ोर्सिज़ की जानिब से नासिर और अमल अस्पताल का मुहासिरा (घेराबंदी) 10 रोज़ से जारी है। अस्पताल के अहाते में फायरिंग और ड्रोन हमले जारी हैं, रिहायशी इलाक़ों पर भी बमबारी की गई है। इसराईली फ़ोर्सिज़ ने मग़रिबी किनारे में भी छापामार कार्यवाहीयां करते हुए 15 फ़लस्तीनी गिरफ़्तार किए हैं। 


एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ